آموزش زبان انگلیسی تصویری

آیلتس تیوترینگ یکی از کامل ترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی را به شما ارائه می دهد. آموزش زبان انگلیسی تصویری در تمام بخش های زبان مانند گرامر، مکالمه، تلفظ لغات، جملات و … ویژگی های منحصر به فردی دارد. آموزش هایی که برای شما در نظر گرفته شده است جزء سریع ترین و بهترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی می باشد که باعث تقویت زبان شما در هر زمینه ای می گردد.

آموزش زبان انگلیسی تصویری

مزایای آموزش زبان انگلیسی تصویری

زبان آموزان می توانند با استفاده از آموزش زبان انگلیسی تصویری با کمترین هزینه، بالاترین بازدهی و کوتاه ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را بیاموزند. امروزه بیشتر مردم به دلیل مشغله های کاری و زندگی وقت رفتن به کلاس های انگلیسی را ندارند. ما به این افراد آموزش تصویری را پیشنهاد می دهیم. در این نوع آموزش شما می توانید بدون صرف وقت، درهرکجا و هر زمان به یادگیری انگلیسی بپردازید.
پکیج های آموزشی ما به صورت صوتی و تصویری در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. شما با دیدن و شنیدن مطالب در خانه، محیط کار و هر جای دیگری می توانید انگلیسی را یاد بگیرید. در هر سطحی که هستید می توانید با توجه به سطح مورد نظرتان پکیج های تولید شده توسط آیلتس تیوترینگ را تهیه و مطالعه نمایید مزایای استفاده از این پکیج ها این است که به صورت صوتی و تصویری می توانید استفاده نمایید.

مزایای آموزش تصویری زبان انگلیسی

پکیج های آموزشی زبان انگلیسی

شاغلین، زنان خانه دار، دانشجویان، دانش آموزان و هر فردی که زمان محدودی برای یادگیری انگلیسی دارند، بیشترین استقبال را از تهیه این پکیج ها نموده است در این پکیج ها به صورت صوتی و تصویری می توانید با تمامی مهارت های زبان انگلیسی آشنا شده و آنها را فرا گیرید. همانطور که می دانید این مهارت ها شامل: Speaking، Reading ، Writing و Listening می باشد که برای یادگیری هر بخش به مباحث دیگری نیز نیازمندید.
شاید یادگیری زبان انگلیسی سخت و مشکل به نظر رسد ولی پکیج های ارائه شده توسط آیلتس تیوترینگ جامع و کامل می باشد و از پایه و گام به گام تمامی مطالبی را که برای یادگیری زبان انگلی نیازمندید را به شما آموزش می دهد بنابراین، نگران حجم زیاد مطالب نباشید. چون تمامی مطالب به صورت کامل و از پایه ای ترین بخش زبان انگلیسی تهیه شده است. به علاوه، زبان آموز در هر سطحی می تواند از این پکیج ها استفاده نماید. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه به بررسی کلی پکیج های آموزشی پرداخته ایم.
پکیج آموزش گرامر انگلیسی: این پکیج آموزشی از سطح مقدماتی شروع شده است. سپس بخش به بخش گرامر به صورت صوتی و تصویری و فایل PDF در اختیار شما قرار می گیرد. در این پکیج آموزشی استاد مربوطه، تمامی مباحث گرامر را به طور کامل تدریس می نماید. شما با تهیه این پکیج ها نیازی به شرکت در کلاس های آموزش زبان را ندارید. علاوه بر آموزش تصویری، فایل PDF نیز در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد که تمامی مطالب آموزش داده شده را به صورت جزوه آموزشی داشته باشید و نیازی به یادداشت کردن مطالب نداشته باشید.
پکیج آموزش لغات کتاب 504: این پکیج مناسب افرادی است که می خواهند سطح لغات خود را ارتقاء دهند. فایل ها و برنامه های آموزشی زیادی در این زمینه وجود دارد که به صورت صوتی می باشند. مشکل اصلی آنها این است که املای کلمات، نقش کلمه و جملات نمایش داده نمی شوند و این باعث می شود زبان آموز در آینده در زمینه writing به مشکل برخورد. پکیج آموزش لغات 504 آیلتس تیوترینگ این امکان را برای شما فراهم نموده است که علاوه بر گوش کردن هر لغت، املاء، نقش کلمه، جملات و ترجمه فارسی آنها را مشاهده نمایید. در کل، این پکیج توانایی مکالمه، شنیداری، نوشتن و حتی خواندن شما را تقویت می کند.
پکیج آموزش speaking: این پکیج نیز شامل موضوعاتی است که در زندگی روزمره و همچنین در امتحان آیلتس کاربرد دارد. پکیج آموزش speaking بسیار کاربردی برای کسانی است که استرس امتحان اسپیکینگ آیلتس را دارند. در این پکیج، تمامی موضوعاتی که ممکن است در امتحان آیلتس پرسیده شود را به صورت تاپیک های صوتی و فایل PDF در اختیار شما قرار داده ایم. شما می توانید تنها با کلیک بر هر لغت یا جمله به تلفظ آن گوش دهید و علاوه بر یادگیری لغت، با نقش و کاربرد آن در جمله آشنا شوید.
پکیج آموزش writing آیلتس: تمامی پکیج های ذکر شده، برای یادگیری رایتینگ کاربرد دارند. شما قبل از مطالعه پکیج رایتینگ باید پکیج های گفته شده در بالا را مطالعه نمایید. افرادی که می خواهند در آزمون آیلتس شرکت نمایند یا به هر دلیل دیگری قصد دارند writing آکادمیک را بیاموزند می توانند، از این پکیج آموزشی استفاده نمایند. این پکیج را می توانید به صورت صوتی و تصویری همرا با فایل PDF تهیه نمایید. رایتینگ به دو دسته Task1 و Task2 تقسیم می شود. هر Task نیز شامل چندین موضوع می باشد که استاد مربوطه به طور کامل به بررسی تک تک آنها پرداخته است.
پکیج آموزش Listening و پکیج آموزش Readingآیلتس: این پکیج ها نیز مختص افرادی است که می خواهند در امتحان آیلتس شرکت نمایند. این پکیج ها نیز به صورت صوتی و تصویری و فایل PDF در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

جمع بندی

شما با تهیه این پکیج ها که به صورت صوتی، تصویری و فایل PDF موجود است می توانید زبان انگلیسی را به راحتی و با کمترین هزینه فرا گیرید. این پکیج ها مناسب گروه های سنی نوجوانان تا بزرگسالان می باشد. تنها هدف ما از تولید پکیج ها، آرامش و راحتی شما است تا زبان انگلیسی را با بالاترین کیفیت آموزش ببینید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید