آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در تمامی کشور های جهان شناخته می شود و از این طریق مردم می توانند با هم ارتباط برقرار کنند. بنابراین بزرگترین چالش مردمی که زبان رسمی آنها انگلیسی نیست، آموزش زبان انگلیسی می باشد.

یادگیری اصولی آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

امروزه روش های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی پیشنهاد می شود. دیدن فیلم، سریال، مستند و برنامه هایی با زبان انگلیسی و همچنین گوش دادن به اخبار، پادکست ها و خواندن روزنامه، مجله و مقالات انگلیسی زبان به شما کمک می کند تا زبان انگلیسی خود را بهبود دهید.

حتی صحبت کردن با دوستانتان در فضای مجازی به شما در یادگیری سریعتر زبان انگلیسی کمک می کند. البته لازم به ذکر است که این روش ها زمانی مفید هستند که شما زبان انگلیسی را تاحدودی یاد گرفته باشید. اگر می خواهید اصولی زبان را یاد بگیرید و حتی در امتحان آیلتس شرکت نمایید، در ابتدا باید اهداف خود را مشخص نمایید و طبق اهداف پیش روید.

پکیج آموزش گرامر

برای یادگیری اصوی آموزش زبان انگلیسی اولین هدف برای یادگیری صحیح زبان انگلیسی آموزش گرامر می باشد. تسلط بر کلیه گرامر از 0 تا 100 آن باعث می شود سطح زبان انگلیسی شما به شدت افزایش یابد.

دلیل آن این است که گرامر انگلیسی پایه زبان انگلیسی می باشد. اگر هر کسی می خواهد درست صحبت کند، بخواند و بنویسد باید در ابتدا گرامر را بیاموزد. برای این منظور پکیج آموزش گرامر انگلیسی کمک زیادی به ارتقاء سطح گرامر شما می کند. این پکیج را تمامی افراد از  مبتدی تا پیشرفته می توانند مطالعه نمایند.

در پکیج آموزش گرامر  انگلیسی به تمام مباحث مربوط به  زمان ها (Tenses) در دو حالت معلوم و مجهول به طور کامل می پردازیم. بعد از آن، جملات شرطی (If)، جملات سببی (causative) و جملات آرزویی یا ای کاش (wish)  به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد.

در مرحله بعدی افعال وجهی (modal)، ضمایر و اسامی آورده شده است. سپس، به ترتیب به یادگیری شبه جمله های وصفی، صفات، شبه جمله های اسمی و قیدی پرداخته شده است. در نهایت، یادگیری انواع نقل قول، کاربردهای حرف تعریف the و کاربرد های gerund آموزش داده شده است. جدول زیر به صورت طبقه بندی شده این محصولات را نشان می دهد.

نوع بسته آموزشیمحصول
زمان حالمحصول 1
زمان گذشتهمحصول 2
زمان آیندهمحصول 3
زمان معلوم و مجهولمحصول 4
شرطی ها، سببی ها و wish هامحصول 5
افعال modal،ضمایر و اسامیمحصول 6
Adjective clause و صفاتمحصول 7
Noun clause و Adverb clauseمحصول 8
انواع نقل قول، کاربرد های the و gerundمحصول 9

یکی از مهمترین مزایای خواندن پکیج آموزش گرامر انگلیسی این است که شما بدون اتلاف وقت و با کمترین هزینه کل گرامر زبان انگلیسی را فرا می گیرید. در حال حاضر بیشتر مردم با کمبود وقت مواجه هستند و به این  دلیل نمی توانند در کلاس های زبان شرکت کنند. اگر شما دانشجو، دانش آموز یا فرد شاغلی هستید و زمان کمی دارید. بهترین راه چاره برای یادگیری زبان انگلیسی مطالعه پکیج آموزش گرامر انگلیسی  می باشد.

یادگیری اصولی آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی در شهر کرج

اگر شما ساکن شهر کرج هستید و به دنبال آموزش زبان انگلیسی در کرج هستید، قطعا تیم و آموزشگاه آیلتس تیوترینگ بهترین گزینه می باشد، چرا که این تیم با داشتن حرفه ای ترین اساتید آموزش دهنده زبان انگلیسی میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به شما به صورت تظمینی و 100 درصدی در سطح حرفه ای شمارا برسانند.

آموزش لغات 504

هدف بعدی برای اینکه بتوانید آموزش زبان انگلیسی را حرفه ای یاد بگیرید، افزایش دایره واژگان شما عزیزان می باشد. منابع متعددی برای این منظور وجود دارد ولی پکیج آموزش کتاب لغات 504 این مزیت را دارد که شما به صورت صوتی و تصویری در هرکجا و هر شرایطی باشید لغات انگلیسی را یاد بگیرید.

در این پکیج تمام لغات همراه با معنی، نقش کلمه، جملات و معنی جملات آورده شده است. مهمتر از همه شما می توانید به voice های تلفظ تمام لغات و جملات گوش دهید. یکی دیگر از مزایای پکیج آموزش کتاب لغات 504 آوردن synonym( مترادف) برای هر کلمه می باشد. علاوه بر synonym هایی که کتاب ارائه داده است چندین مترادف کاربردی دیگر برای هر لغت آورده شده است. خواندن کتاب 504 شاید وقت گیر و خسته کننده باشد ولی پکیج آموزش کتاب لغات 504 یادگیری را بسیار ساده و آسان نموده است.

لازم به ذکر است که برای ارتقاء سطح speaking, writing, reading و listening پکیج آموزش کتاب لغات 504 کاربرد فراوانی دارد. به عبارت دیگر، شما برای بهبود 4 مهارت بهتر است  پکیج آموزش گرامر انگلیسی و پکیج آموزش کتاب لغات 504 مطالعه نمایید چون این دو پکیج آموزشی پایه ای برای چهار مهارت زبان انگلیسی می باشد.

آموزش Speaking

در مرحله بعدی، مطالعه پکیج آموزش speaking می باشد. برای بهبود سطح محاوره لازم است که شما با انواع تاپیک ها ( موضوعات) آشنا شوید. در پکیج آموزش speaking این امکان فراهم شده است که لغات کاربردی هر موضوع با مترادف و متضاد برای هر لغت به همراه جمله های کاربردی به صورت تصویری و صوتی در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار داده شود.

پکیج آموزش speaking این مزیت را دارد که تمامی کلمات و جملات همراه با voice تلفظ  ارائه دهد. بنابراین، پکیج آموزش speaking تمامی موضوعات کاربردی را به شما ارائه می دهد.

پکیج آموزش گرامر انگلیسی ، پکیج آموزش کتاب لغات 504 و  پکیج آموزش speaking برای تمامی افرادی که تمایل به یادگیری آموزش زبان انگلیسی دارند و افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس چه آکادمیک و چه جنرال را دارند کاربرد دارد.

آموزش writing

پکیج آموزش writing آیلتس مناسب برای افرادی است که می خواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند و یکی از مهارت های مهم در امتحان آیلتس می باشد.

پکیج آموزش writing آیلتس آکادمیک شامل Task 1 و Task 2 می باشد که  برای Task 1 در امتحان  آیلتس، حدوداً 20 دقیقه و Task 2 حدود 40 دقیقه زمان داده می شود. مزیت پکیج آموزش writing آیلتس این است که به صورت فایل PDF و ویدئویی به شما ارائه می گردد.

آموزش listening

یکی از بزگ ترین چالش های زبان آموزان، listening  می باشد. هیچ کس یک شبه این مهارت را فرا نگرفته است بلکه برای یادگیری آن باید تلاش کنید تا موفق شوید. پکیج آموزش مهارت های listening آیلتس کمک زیادی به شما برای رسیدن به هدفتان می کند.

شما با خرید این پکیج نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نموده و رفع می نمایید. تمام نکات و ساختار برای پاسخگویی به سوالات آزمون آیلتس در پکیج آموزش مهارت های listening آیلتس ارائه شده است. تمامی سوالات مربوط به مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس آکادمیک به صورت فایل PDF و ویدئو آموزشی در پکیج آموزش مهارت های listening آیلتس آورده شده است.

آموزش Reading

مهارت Reading بستگی به سطح لغات و گرامر شما دارد. پس  پکیج آموزش گرامر انگلیسی ، پکیج آموزش کتاب لغات 504 کمک زیادی به ارتقاء سطح reading شما می کند. بعد از مطالعه این پکیج ها تنها با تمرین و تکرار زیاد سوالات ریدینگ کتاب های کمبریج آیلتس می توانید خود را ارتقاء دهید و سرعت پاسخ گویی به سوالات خود را بهبود بخشید.

البته سوالات شامل نکاتی هستند که اگر آموزش لازم را ندیده باشید در پاسخ دهی به آنها دچار مشکل می شوید. پکیج آموزش مهارت های Reading آیلتس این مشکل را رفع نموده است. شما با مطالعه این پکیج می توانید به سرعت به سوالات reading پاسخ دهید.

پکیج آموزش مهارت های Reading آیلتس به شما برای رسیدن به نمره ایده آلتان کمک می کند.  چند آزمون واقعی reading از مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس آکادمیک  به طور کامل برای شما تحلیل شده است. علاوه برآن، می توانید به صورت فایل PDF و ویدئو آموزشی  پکیج آموزش مهارت های Reading آیلتس را تهیه نمایید. پکیج آموزش writing آیلتس، پکیج آموزش مهارت های listening آیلتس و  پکیج آموزش مهارت های Reading آیلتس مناسب برای افرادی است که می خواهند در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت نمایند.

نحوه تدریس زبان انگلیسی در آیلتس تیوترینگ

پس از آشنایی با انواع پکیج های ارائه شده توسط تیم آیلتس تیوترینگ، اینک با نحوه تدریس زبان انگلیسی در آیلتس تیوترینگ آشنا شوید. تدریس زبان انگلیسی به عنوان دومین زبان، کار راحتی نیست بلکه به دانش و تجربه بالا به همراه مسئولیت پذیری زیاد نیازمند است. شاید شما در کلاس های مختلفی شرکت نموده اید و یا از منابع زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرده اید، ولی نتیجه لازم را کسب نکرده اید. تیم مجرب آیلتس تیوترینگ شما را برای رسیدن به هدفتان کمک می کند. نحوه تدریس ما به صورت زیر می باشد:

تعیین سطح زبان آموزان

هر زبان آموز در ابتدا تعیین سطح می شود تا سطح زبانش مشخص گردد. سپس با توجه به سطح هر فرد گروه بندی انجام می شود. کلاس ها به صورت گروهی یا انفرادی برگزار می گردد. این بستگی به خود زبان آموز دارد. به علاوه این کلاس ها به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می شود. در کل، تمام هدف ما کسب رضایت و راحتی شما عزیزان می باشد. تا در بهترین و راحت ترین شرایط آموزشی زبان انگلیسی را بیاموزید.

هدف گذاری هر زبان آموز

ما دوره های متنوعی داریم. در ابتدا باید هدف هر فرد برای یادگیری زبان مشخص گردد. اگر قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، ما دوره های آیلتس را به شما پیشنهاد می دهیم. در غیر این صورت، می توانید از دوره های دیگر آموزش زبان انگلیسی بهره مند شوید. لازم به ذکر است، با توجه به سطح و هدفتان دوره مورد نظرتان را انتخاب می کنید. مشاوران آموزشی ما به صورت رایگان شما را راهنمایی می کنند تا بدون هیچ مشکلی و با خیالی راحت به هدفتان برسید.

دوره های آموزش زبان انگلیسی در آیلتس تیوترینگ

پس از تعیین سطح و مشخص شدن هدف هر فرد، برنامه و منابع لازم ارائه می شود و مدت دوره آموزشی مشخص می گردد. دوره های ما شامل موارد زیر است:

  • سطح مبتدی زبان عمومی
  • سطح متوسط زبان عمومی
  • سطح پیشرفته زبان عمومی
  • سطح مبتدی آیلتس
  • سطح متوسط آیلتس
  • سطح پیشرفته آیلتس

البته لازم به ذکر است که ما علاوه بر این دوره ها، دوره های مکالمه گروهی، گرامر زبان انگلیسی و رایتینگ آیلتس را نیز داریم. شما می توانید با درنظرگرفتن سطح و هدفتان در این دوره ها شرکت نمایید.

نظم و برگزاری کلاس ها به صورت مرتب

کلاس ها به صورت مرتب و با نظم خاصی برگزار می گردد. برای اینکه بتوانید موفق شوید و زبان انگلیسی را در مدت زمان تعیین شده بیاموزید باید به صورت مرتب در کلاس ها شرکت نمایید البته  ممکن است بعضی اوقات به دلایلی، کلاس ها از جانب زبان آموز کنسل شود که در این صورت، در روزی که خود زبان آموز آمادگی لازم را دارد و با هماهنگی مدرس مورد نظر کلاس های جبرانی برگزار می شود.

برتری تیم آیلتس تیوترینگ نسبت به آموزشگاههای دیگر این است که ما از جدیدترین و به روز ترین متد آموزشی برای آموزش شما زبان آموزان عزیز استفاده می کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن به تمام مهارت های زبان انگلیسی تسلط یابید. البته توجه داشته باشید که تلاش و پشتکار شماست که باعث تحقق این هدف می گردد.

جمع بندی

هدف تیم آیلتس تیوترینگ از تولید پکیج آموزش گرامر انگلیسی ، پکیج آموزش کتاب لغات 504 ، پکیج آموزش speaking ، پکیج آموزش writing آیلتس، پکیج آموزش مهارت های listening آیلتس و  پکیج آموزش مهارت های Reading آیلتس صرفه جویی در زمان و هزینه برای شما عزیزان می باشد. این پکیج های آموزشی بسیار مفید و کاربردی می باشند.  تیم مجرب ما، افتخار دارد تا این پکیج های جامع و مفید را در اختیار شما زبان آموزان عزیزقرار دهد. علاوه براین، ما با ارائه دوره های  آموزش گروهی و انفرادی به شما جهت رسیدن به هدفتان یاری می رسانیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید