حرفه ای ترین آموزش زبان انگلیسی

در حال حاضر پیدا کردن یک مرکز آموزشی معتبر که بتواند نیاز های علاقمندان زبان را برطرف کند و طیف گسترده ای از زبان آموزان را پوشش دهد، کار دشواری است. با در نظر گرفتن این، وبسایت و آموزشگاه آیلتس تیوترینگ با جدیدترین متد آموزشی و منطبق با استانداردهای روز دنیا به یک مرجع قابل اطمینان در زمینه آموزش زبان انگلیسی تبدیل شده است.
آیلتس تیوترینگ تفاوت های قابل توجهی با سایر موسسات دارد. در واقع، آیلتس تیوترینگ سعی کرده است با ارائه جدیدترین مطالب و پکیج های آموزشی پیشتاز باشد و باکیفیت ترین مطالب را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار دهد. ما کاربردی ترین روش آموزشی را به شما ارائه می دهیم. هر فرد با توجه به سطح زبان خود می تواند از آموزش و پکیج های آموزشی استفاده نماید.

آموزش حرفه ای ترین آموزش زبان انگلیسی در آیلتس تیوترینگ

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید مطمئناً مهمترین سوالی که در ابتدا به ذهنتان می رسد این است که بهترین آموزشگاه زبان را چطور شناسایی و انتخاب کنم؟ نظرات متفاوتی وجود دارد یکی از مهمترین ویژگی های یک آموزشگاه معتبر،اساتید مجرب و با تجربه می باشد. استاد خوب می تواند از یک زبان آموز در سطح مبتدی، یک فرد حرفه ای تربیت کند. ویژگی بعدی، پرسنل و مشاوران می باشند که به شما کمک می کنند تا با آرامش بیشتری به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.
مشاوران آیلتس تیوترینگ این امکان را برای شما فراهم نموده اند که در محیطی آرام و به دور از استرس زبان انگلیسی را یاد بگیرید. مشاوران با توجه به سطح هر زبان آموز، آنها را در کلاس مربوط به خود قرار می دهد. با درنظر گرفتن اینکه، دوره یادگیری زبان انگلیسی طولانی است و ممکن است زبان آموز خسته شود، انتخاب مرکز حرفه ای انگلیسی می تواند یک انتخاب درست برای کمک به شما عزیزان باشد تا در مسیری درست گام بردارید.

دوره آموزش آیلتس در آیلتس تیوترینگ

آزمون آیلتس یکی از معتبر ترین آزمون های زبان انگلیسی می باشد. آیلتس مخفف International English Language Testing System ( سیستم بین المللی بخش زبان انگلیسی) می باشد. افراد به هر دلیلی می توانند با گرفتن مدرک آیلتس به هدف مورد نظرخود دست یایند. در این آزمون 4 مهارت اصلی مورد سنجش قرار می گیرد. تیم آیلتس تیوترینگ با برنامه ریزی دقیق و حساب شده شما را برای آزمون آماده می سازند.
تمامی تکنیک ها و روش های 4 مهارت به شما آموزش داده می شود. مدت زمان آزمون محدود است پس زبان آموز باید بتواند در این مدت به سوالات به درستی پاسخ دهد. علاوه بر این، تمامی مهارت ها(reading, writing, listening) به جزء speaking در یک روز و پشت هم برگزار می گردد. بنابراین، بدن شما باید بتواند فشار و شرایط سخت امتحان را تحمل کند. همچنین دانستن نکات کلیدی می تواند کمک زیادی به افزایش نمره شما کند.
ممکن است شما بر تمامی مهارت ها مسلط باشید و در شرایط غیر امتحان به خوبی عمل کنید ولی بدانید فشار روز امتحان به نحوی است که حتماً باید چندین بار در آزمون های آزمایشی شرکت نمایید تا بتوانید موفق شوید. با توجه به هزینه سرسام آور امتحان اصلی آیلتس، تیم آیلتس تیوترینگ آزمون های ماک(Mock) رایگان ویژه زبان آموزانی که در کلاس های آیلتس شرکت کرده اند را برگزار می کند.امتحان Mock آیلتس، شبیه سازی از امتحان آیلتس می باشد. نوع سوالات و نحوه برگزاری امتحان و مدت زمان آن همانند آزمون اصلی آیلتس می باشد.
مزایای آزمون ماک آیلتس این است که شما با شرایط واقعی آزمون اصلی آشنا خواهید شد. از طرف دیگر، استرس و فشار امتحان اصلی نیز کمتر خواهد شد و شما با آرامش بیشتری در امتحان اصلی شرکت می کنید.

اهداف آموزش انگلیسی در آیلتس تیوترینگ

آیلتس تیوترینگ افتخار دارد تمامی مهارت ها را همراه با نکات کلیدی در اختیار زبان آموزان گرامی قرار دهد. آموزش کامل و جامع گرامر در پکیج آموزش گرامر انگلیسی به شما ارائه می شود. همچنین پکیج کتاب لغات 504 لغات ضروری و مهم را به شما آموزش می دهد. بسیاری از زبان آموزان ممکن است به راحتی صحبت کنند ولی توانایی صحبت در مورد موضوع خاصی را نداشته باشند. در اینجا پکیج آموزش speaking مشگل گشا خواهد بود. تکنیک های طلایی writing، listening و Reading در پکیج آموزش writing آیلتس و پکیج آموزش مهارت های listening و Reading آیلتس ارائه شده است. این پکیج ها توسط تیم مجرب آیلتس تیوترینگ تهیه و تنظیم شده است.
دیگر اهداف آموزش انگلیسی در آیلتس تیوترینگ به صورت زیر می باشد:
• آموزش تکنیک های تست زنی در آزمون آیلتس
• مدیریت زمان در آزمون
• آشنایی با ساختار آزمون آیلتس
• آشنایی با نمونه سوالات امتحانات گذشته آزمون آیلتس

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید