آموزش زبان انگلیسی حضوری در کرج

تیم مجرب آیلتس تیوترینگ افتخار دارد کلاس های آموزش زبان انگلیسی حضوری در کرج ویژه نوجوانان و بزرگسالان برگزار نماید. این تیم از سال 1390 در زمینه آیلتس و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز نموده است. مجموعه آموزشی ما همواره خدماتی فراتر از انتظارات زبان آموزان گرامی ارائه می دهد، تا شما عزیزان قادر باشید به راحتی در محیطی آرام به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

آموزش زبان انگلیسی در کرج

آموزش زبان انگلیسی در کرج 

شما در هر سطحی که باشید می توانید در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در کرج ما شرکت نمایید. در ابتدا قصد خود را برای آموزش زبان انگلیسی حضوری در کرج مشخص کنید. اگر قصد مهاجرت، مسافرت یا به طور کلی یادگیری زبان انگلیسی را دارید، می توانید در دوره های آیلس جنرال شرکت نمایید. اگر قصد ادامه تحصیل و گرفتن بورسیه تحصیلی را دارید، دوره آیلتس آکادمیک را انتخاب نمایید.

این انتخاب بستگی به هدف شما دارد. مشاوران ما به طور رایگان به شما کمک می کنند که بهترین تصمیم را برای شرکت در کلاس بگیرید. همیشه قصد ما خدمت به شما می باشد که قادر باشید در محیطی آرام به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. خدمات آموزشی آیلتس تیوترینگ به شرح زیر می باشد:

  1. تنوع در زمانبندی کلاسها با در نظر گرفتن محدودیت های زبانی هر زبان آموز
  2. برگزاری کلاسهای رفع اشکال و پشتیبانی آنلاین
  3. استفاده از اساتید تحصیل کرده و مجرب
  4. کلاسها مجهز به امکانات آموزشی جدید جهت یادگیری سریع تر زبان آموز
  5. استفاده از به روز ترین متد های آموزش زبان انگلیسی در کرج

کلاس ها به صورت انفرادی و یا گروهی برگزار می شود. این بستگی به شرایط شما عزیزان دارد. شرکت در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی حضوری در کرج باعث ارتقاء سطح زبان انگلیسی شما می شود پس همین الان با ما تماس بگیرید.

نحوه کار تیم آیلتس تیوترینگ در کرج

نحوه کار تیم آیلتس تیوترینگ در کرج

نحوه کار تیم ما به این صورت است که در ابتدا کل گرامر زبان انگلیسی به زبان آموزان تدریس می شود. در پایان هر جلسه، سوالاتی مطرح می گردد که زبان آموزان باید به این سوالات پاسخ دهند و در جلسه بعدی به مدرس خود تحویل دهند تا کلیه ایراداتشان برطرف شوند.

چندین آزمون در این دوره از شما گرفته می شود تا نقاط قوت و ضعف شما در هر مبحث مشخص گردد. گرامر مهمترین و پایه ای ترین بخش در آموزش زبان انگلیسی در کرج می باشد. اگر گرامر را به خوبی فرا گیرید، تمامی چهار مهارت زبان انگلیسی (listening, reading, writing و speaking) را به طرز فوق العاده ای ارتقاء خواهید داد. یادگیری گرامر به شما در مکالمه، نوشتن، گوش دادن، خواندن و صحبت کردن کمک می کند.

زمانی شما می توانید وارد مرحله بعدی و آموزش چهار مهارت شوید که گرامر را به خوبی فرا گرفته باشید. در کنار گرامر کتاب لغات 504 نیز آموزش داده می شود. این کتاب به شما کمک می کند تا لغات کاربردی را یاد گرفته و در چهار مهارت از آن استفاده نمایید. روند کار به این صورت است که در پایان هر 10 درس از زبان آموزان آزمون گرفته می شود تا سطح یادگیری لغات بررسی گردد.

در پایان 42 درس آزمون کلی از 42 درس گرفته می شود. به علاوه آخر کتاب 125 لغت بسیار مهم وجود دارد که پس از پایان تدریس یک آزمون از 125 لغت و یک آزمون کلی از کل کتاب 504برگزار می گردد. این آزمون ها برای ارتقاء سطح زبان آموزان گرامی می باشد. البته ما برای شما پیشنهاد دیگری نیز داریم شما می توانید با مطالعه پکیج آموزش گرامر انگلیسی و پکیج آموزش کتاب لغت 504 در منزل آموزش دیده و سپس در کلاس های رفع اشکال و آزمون های ما شرکت نماید.

آموزش زبان انگلیسی در کرج

پس از آن به طور همزمان دوره speaking و listening آغاز می گردد. منابعی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و شما با توجه به آن آموزش می بینید.  آموزش speaking را با Topic ها ( موضوعات) کاربردی آغاز می کنید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که پس از گذراندن این دوره به راحتی و در مورد هر موضوعی بتوانید صحبت کنید.

همچنین با گوش دادن به پادکست هایی که به شما آموزش داده می شود listening شما تقویت می گردد. در پایان این دوره نحوه پاسخگویی به سوالات speaking و listening کتاب های کمبریج آیلتس به شما آموزش داده می شود. البته می توانید با تهیه پکیج آموزش speaking و پکیج آموزش مهارت های listening آیلتس این دوره را در منزل مطالعه نموده ودر کلاس های رفع شکال و آزمون های ما شرکت نمایید. پس از پایان این دوره وارد دوره پایانی آیلتس می شوید که به طور همزمان reading و writing آموزش داده می شود.

در دوره reading به شما منابعی ارائه می گردد که شما را برای آزمون آیلتس آماده می کند. علاوه بر آموزش های داده شده در مورد ریدینگ، سوالات کتاب های کمبریج آیلتس و نحوه پاسخ دهی به آنها بررسی می گردد.  در کنار آموزش reading به آموزش writing نیز پرداخته می شود. رایتینگ یکی از مهمترین مهارت های آزمون آیلتس می باشد. نکته ای که تیم آموزشی آیلتس تیوترینگ را متمایز می کند، آموزش writing می باشد چون اکثر افراد در سه مهارت خوب عمل کرده و در رایتینگ ضعف دارند.

ما این اطمینان را می دهیم که همانند مهارت های دیگر بهترین نمره را از رایتینگ کسب نمایید. مانند مهارت های قبلی می توانید با تهیه پکیج آموزش مهارت های reading آیلتس و پکیج آموزش writing آیلتس این دوره را در منزل مطالعه نموده ودر کلاس های رفع شکال و آزمون شرکت نمایید.

اهداف آموزشی آیلتس تیوترینگ

اهداف آموزشی آیلتس تیوترینگ

مهمترین هدف تیم آیلتس تیوترینگ پیشرفت سریع و بهبود سطح زبان آموزان می باشد. تیم ما با آموزشی نوین در کوتاه ترین زمان،شما را به هدفتان می رسانند. این هدف می تواند یادگیری زبان انگلیسی یا شرکت در آزمون آیلتس باشد. البته لازم به ذکر است که پشتکار  و تلاش شما عزیزان نیز اهمیت بسزایی دارد.

سعی تیم ما بر این است که شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت آموزشی دوره آموزش زبان انگلیسی را سپری نمایید. همچنین در پایان دوره، امتحان ماک آیلتس برگزار می گردد تا شما قبل از آزمون اصلی خود را محک زده و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نمایید.

جمع بندی

تیم آیلتس تیوترینگ این افتخار را دارد که کلیه خدمات آموزش زبان انگلیسی حضوری در کرج را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار دهند. ما این اطمینان را می دهیم که آموزش های ارائه شده، بالاترین کیفیت را دارند چون هدف اصلی ما کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید