آموزش زبان انگلیسی خصوصی کرج

امروزه زبان آموزان زیادی برای آموزش زبان انگلیسی تمایل دارند در کلاس های خصوصی شرکت کنند و رغبتی برای شرکت در کلاس های عمومی را ندارند چون در این کلاس ها باید وقت بیشتری را صرف نمایند. به این دلیل آیلتس تیوترینگ آموزش زبان انگلیسی خصوصی کرج را به شما پیشنهاد می کند. جدیدترین تکنیک آموزش زبان انگلیسی را با ما تجربه کنید.

آموزش زبان انگلیسی خصوصی کرج

آموزش انگلیسی خصوصی برای افراد واجد شرایط

در حال حاضر اکثر مردم مشغله هایی زیادی دارند که نمی توانند در کلاس های عمومی شرکت کنند چون زمان زیادی را باید در این کلاس ها سپری کنند. بنابراین، ترجیح می دهند که در کلاس های خصوصی شرکت کنند. تیم آیلتس تیوترینگ کلاس های خصوصی مخصوص این افراد در شهر کرج برگزار می کند. این کلاس ها مناسب افرادی است که زمان کمی دارند.
علاوه بر این افراد، کسانی که قصد مهاجرت دارند و می خواهند در کمترین زمان ممکن انگلیسی بیاموزند، بهتر است در کلاس های خصوصی شرکت کنند. برای رفاه حال شما عزیزان این کلاس ها به دوصورت حضوری و آنلاین برگزار می شود تا شما بتوانید بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن کسب کنید. به هر حال، شما تصمیم گیرنده هست و می توانید با توجه به شرایطی که دارید در این کلاس ها شرکت کنید.
توجه داشته باشید که تیم آیلتس تیوترینگ کلیه کلاس های خصوصی خود را در شهر کرج برگزار می نماید ولی بسیاری از عزیزان از شهر های دیگر نیز می توانند به صورت آنلاین در این کلاس ها شرکت نمایند و از آن بهره مند شوند. تدریس حضوری در آموزش زبان انگلیسی در کرج یا حتی منزل زبان آموز می تواند برگزار گردد. هدف ما ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

روش تدریس زبان انگلیسی در آیلتس تیوترینگ

تیم مجرب آیلتس تیوترینگ همیشه در کنار شما زبان آموزان عزیز خواهد بود و بهترین روش تدریس را به شما پیشنهاد می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست یابید. برای ما کیفیت آموز بسیار حائز اهمیت است و مدرسان ما سعی می کنند با توجه به جدیدترین متد آموزشی، بهترین آموزش را در اختیار شما قرار دهند.
با درنظرگرفتن سطح انگلیسی هر فرد پیشنهاداتی برای کوتاه شدن مدت زمان دوره آموزش خصوصی داده می شود. استفاده از پکیج های آموزش زبان انگلیسی که توسط تیم باتجربه آیلتس تیوترینگ تولید شده است، پیشنهاد می گردد. استفاده از این پکیج ها مزایای زیادی دارد. یکی از این مزایا، صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. شما می توانید در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه به نتیجه مطلوب دست یابید.
در ابتدا برای شروع بهتر است از پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی شروع کنید و بر کل قواعد زبان انگلیسی مسلط شوید. در کنار آن، می توانید پکیج آموزش کتاب لغات 504 را مطالعه نمایید تا با کلیه لغت ها و اصطلاحات آشنا شوید. اگر این دو پکیج را به طور دقیق و کامل مطالعه کنید، شما شاهد پیشرفت چشمگیر در ساخت جملات انگلیسی هستید.
بعد از این دو پکیج، با خرید پکیج آموزش speaking می توانید سطح مکالمه خود را ارتقاء دهید. موضوعاتی که در این پکیج آورده شده است، هم در زندگی روزمره و هم در امتحان آیلتس کاربرد دارد. در کنار استفاده از این پکیج ها دیدن فیلم، گوش دادن به اخبار و موسیقی کاربرد زیادی دارد. به علاوه، گوش دادن به پادکست ها نیز می تواند کمک زیادی به بهبود سطح انگلیسی شما کند.
اگر قصد دارید علاوه بر این، مهارت نوشتن خود را نیز ارتقاء دهید و در آزمون آیلتس شرکت نمایید، ما به شما بهترین پکیج آموزش رایتینگ را معرفی می کنیم. مزایای استفاده از پکیج آموزش writing آیلتس این است که شما با مطالعه آن می توانید در کوتاه ترین مدت به هدف خود برسید و متن های فوق العاده ای بنویسید. سرانجام شما فقط به چند جلسه کلاس رفع اشکال نیاز خواهید داشت تا مشکلاتتان را برطرف نمایید.
زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند می توانند پکیج آموزش مهارت های reading آیلتس و پکیج آموزش مهارت های listening آیلتس را مطالعه کنند. لازم به ذکر است که با مطالعه این دو پکیج نیازی به شرکت در کلاس را ندارید و تنها می توانید برای بالابردن نمره امتحان آیلتس در کلاس های رفع اشکال شرکت نمایید.

جمع بندی

هدف تیم آیلتس تیوترینگ کسب رضایت و رفاه حال شما عزیزان می باشد. تیم آموزشی ما بهترین شرایط آموزش خصوصی را در شهر کرج فراهم نموده است تا تمامی زبان آموزان بتوانند به نتایج مورد انتظار خود دست یابند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید