آموزش زبان انگلیسی از صفر

آموزش زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان در دنیا است. آموزش زبان انگلیسی چالش بسیاری از افراد می باشد که قصد دارند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. دلایل گوناگونی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. برخی افراد به دلیل مهاجرت یا ادامه تحصیل نیازمند مدرک آیلتس می باشند و برخی دیگر برای کار یا تجارت به آموزش انگلیسی نیازدارند. برای آموزش زبان انگلیسی از صفر  با تیم  مجرب آیلتس تیوترینگ همراه باشید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه

آموزش زبان انگلیسی از پایه

بسیاری از افراد این تفکر را دارند که صحبت کردن به زبان انگلیسی کار مشکلی است. همچنین اعتماد به نفس لازم را برای یادگیری آن را ندارند. تیم آیلتس تیوترینگ کلاس های آموزشی مختص به این افراد در نظرگرفته است. کسانی که سطح انگلیسی پایینی دارند ولی علاقمند به یادگیری انگلیسی می باشند، می توانند در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی از پایه شرکت نمایند.

تیم ما کلاس های متنوعی را با توجه به سطح دانش زبان آموزان در نظر گرفته است. بنابراین، شما می توانید بدون هیچ نگرانی در این کلاس ها ثبت نام کنید. آموزش زبان انگلیسی از صفر به شما این امکان را می دهد که اعتماد به نفس خود را بازیابید و انگلیسی را از سطح مبتدی شروع نمایید.

تعداد افراد شرکت کننده در این کلاس ها محدود می باشد تا اساتید بتوانند وضعیت هر فرد را بررسی نمایند و برنامه های لازم متناسب با سطح زبان آنها طراحی کنند. این کلاس ها در سه سطح برگزار می شود که شامل مبتدی، متوسط و پیشرفته است.

افرادی که می خواهند از سطح مبتدی شروع کنند، در ابتدا آموزش گرامر انگلیسی مقدماتی، لغات و اصطلاحات را آموزش می بینند. بعد از مدتی اعتماد به نفسشان افزایش یافته و بیشتر از قبل راغب به یادگیری زبان انگلیسی می شوند. یادگیری اصولی و صحیح گرامر، لغات و تلفظ لغات بسیار حائز اهمیت است. استفاده از پکیج آموزش گرامر انگلیسی و پکیج آموزش کتاب لغات 504 به آموزش شما کمک فراوانی می کنند.

لازم به ذکر است، ما مشاوران فردی برای دوره های آموزش زبان انگلیسی از صفر در نظر گرفته ایم. این مشاوره ها به همراه آموزش درست و پایه ای زبان انگلیسی به شما کمک می کند که با اعتماد به نفس کامل پس از مدتی به انگلیسی صحبت کنید، بخوانید، بنویسید و گوش دهید. اساتید با تجربه آیلتس تیوترینگ همواره  در تمام طول این مسیر در کنار شما زبان آموزان عزیز هستند تا شما را به هدفتان برسانند.

مدت زمان آموزش از صفر زبان انگلیسی

مدت زمان آموزش از صفر زبان انگلیسی

در هرسطحی که هستید می توانید با شرکت در کلاس های ما، سطح زبان انگلیسی خود را افزایش دهید. با این حال، ممکن است این سوال پیش آید که یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول خواهد کشید؟ این سوالی است که بیشتر زبان آموزان به دنبال جواب آن می باشند.

ممکن است شما نیز تبلیغاتی راجع به یادگیری زبان انگلیسی در یک ماه یا در مدت کوتاه دیده باشید. این تنها یک شعار است. یادگیری زبان انگلیسی در یک ماه یا چند جلسه برای افرادی که سطح پیشرفته ای دارند و تنها به چند جلسه برای جمع بندی و تکمیل دانش خود نیاز دارند، مفید است.

افرادی که از سطح پایه یا بهتر بگویم از سطح صفر می خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند، باید وقت بیشتری برای آن صرف نمایند. تمامی اساتید و افرادی که مسلط به زبان انگلیسی هستند، یک شبه به آن مسلط نشده اند، بلکه سال ها مطالعه نموده اند. بنابراین، یادگیری زبانی جدید در یک ماه برای افراد مبتدی، امکان پذیر نمی باشد.

عوامل موثر بر آموزش پایه ای زبان انگلیسی

برای کاهش مدت زمان یادگیری آموزش زبان انگلیسی از صفر عوامل زیادی دخیل هستند که به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم.

انگیزه

عاملی است که بیشترین تاثیر را دارد. شما با داشتن انگیزه قوی می توانید سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید. انگیزه شما، از یادگیری زبان انگلیسی هرچه باشد، باعث می شود طول دوره آموزشی شما کوتاه تر گردد.

تلاش و پشتکار

تلاش و پشتکار نقش بسزایی در یادگیری زبان انگلیسی شما دارند. در کلاس های آموزش از پایه، بسیاری افراد بوده اند که با سطح پایین زبان انگلیسی شرکت نموده اند ولی انگیزه بالا  به همراه تلاش و پشتکار داشتند. این افراد در مدت زمانی کوتاه تر نسبت به بقیه زبان انگلیسی را فرا گرفتند. 

مطالعه مستمر

یکی از عوامل مهمی که بیشترین تاثیر را در یادگیری زبان می گذارد، مطالعه مستمر می باشد. زبان انگلیسی مانند خیلی از دروس دیگر نیاز به مطالعه دائم است. اگر شما به طور دائم مطالعه نکنید، ممکن است مطالبی که در طول چند ماه آموزش دیده اید را فراموش نمایید.

در صورتی مسلط به زبان انگلیسی می شوید که به طور مداوم مطالعه داشته باشید. در ابتدا، فقط آموزش هایی که می بینید را مطالعه می کنید. زمانی که سطح شما ارتقا یافت می توانید با گوش دادن به اخبار، پادکست ها، دیدن فیلم، خواندن کتاب های مرتبط با سطح شما انگلیسی خود را تقویت نمایید.

صبر و شکیبایی

صبر جزء عواملی است که نقش مهمی در یادگیری شما دارد. برای رسیدن به هر هدفی در زندگی صبر لازم است. بدون داشتن صبر و شکیبایی هیچ کاری درست پیش نمی رود. تمامی افراد مسلط به زبان انگلیسی مدت زمان طولانی را صرف یادگیری آن نموده اند. بنابراین شما می توانید با صبر، پشتکار، انگیزه و مطالعه مستمر در مدت زمان کوتاه تری زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

جمع بندی

مدرسان باتجربه و مشاوران دلسوز در تیم آیلتس تیوترینگ در تمامی مراحل آموزش همراه شما می باشند و به شما کمک می کنند که در مسیری درست و مدت زمان کوتاه تری آموزش زبان انگلیسی از صفر را یاد بگیرید. همین الان برای شرکت در کلاس های زبان انگلیسی از صفر اقدام نمایید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید