آموزش زبان انگلیسی در 50 روز

احتمالاً تبلیغات پرزرق و برق راجع به آموزش زبان انگلیسی در 50 روز را شنیده اید و این سوال در ذهنتان نقش بسته که واقعاً چطور می توان آموزش زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد گرفت؟ همه آگاهید و می دانید که یادگیری زبان انگلیسی به صبرو حوصله، تلاش و پشتکار نیاز دارد ولی موارد دیگری نیز هستند که به شما کمک می کنند در کوتاه ترین زمان، انگلیسی یاد بگیرید. برای رسیدن به تمام سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

کوتاه ترین آموزش زبان انگلیسی در 50 روز

کوتاه ترین آموزش زبان انگلیسی در 50 روز

ممکن است شما جزء افرادی باشید که به دنبال کوتاه ترین راه برای یادگیری انگلیسی هستند.  در حال حاضر، تمامی افرادی که به انگلیسی مسلط هستند، سال های سال برای یادگیری آن وقت صرف نموده اند. حال این سوال را می پرسید که آموزش زبان انگلیسی در 50 روز در این زمان کوتاه امکان پذیر است؟ افرادی که در سطح مبتدی هستند، به هیچ وجه نمی توانند این زبان را در 50 روز بیاموزند. همچنین افراد در سطح متوسط نیز زمان بیشتری برای یادگیری و تکمیل آموخته های خود نیازمندند. اما این افراد نیز می توانند با سعی و تلاش مداوم در مدت زمان کمتری نسبت به افراد مبتدی انگلیسی را یاد بگیرند. آموزش زبان انگلیسی در 50 روز برای افرادی که سطح پیشرفته ای دارند، مفید است. این افراد با شرکت در دوره های تکمیلی آموزش خصوصی زبان انگلیسی می توانند در مدت زمان محدود و به صورت فشرده آموخته های خود را بازبینی کنند. البته با توجه به محدودیت زمان نیاز به هدف گذاری و تلاش مستمر دارند.

در ابتدا برای انجام هرکاری برنامه ریزی لازم است. مشاوران آیلتس تیوترینگ به شما کمک می کنند که با برنامه ریزی صحیح و دقیق در مدت زمان لازم به هدف خود برسید. اساتید باتجربه آیلتس تیوترینگ نیز به شما در یادگیری تکمیلی زبان انگلیسی یاری می رسانند. آنها پس از تعین سطح شما، نقات قوت و ضعفتان را بررسی نموده و در طول این مدت به ارتقای نقاط ضعفتان می پردازند. منابع مفیدی که به شما ارائه می گردد می تواند به ارتقاء  یادگیریتان کمک فراوانی نماید. در نهایت تمام این مراحل زمانی به ثمر خواهد نشست که شما پشتکار و تلاش مستمر داشته باشید. در این صورت است که می توانید در طول مدت زمان کوتاهی به هدفتان دست یابید.

مهارت های لازم برای آموزش زبان انگلیسی در 50 روز

مهارت های لازم برای آموزش زبان انگلیسی در 50 روز

زبان آموزان عزیز در ابتدا باید مشخص کنند که هدفشان، شرکت در آزمون آیلتس است یا خیر؟ اگر هدف آزمون آیلتس است، در ابتدا باید سطح مهارت های انگلیسی شما بررسی گردد. همانطور که می دانید زبان انگلیسی به 4 مهارت اصلی وابسته اند که شاملreading listening, speaking و writing می باشند. برنامه تیم آیلتس تیوترینگ بر این منوال است که در ابتدا به بررسی سطح گرامر شما می پردازد. پکیج آموزش گرامر انگلیسی در واقع ساختار یک زبان می باشد. برای یادگیری صحیح در ابتدا باید به گرامر مسلط شوید.  در صورتی که در گرامر ضعف دارید، بدون نیاز به کلاس و با کمک پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی می توانید سطح خود را بهبود دهید. 

بسیاری از زبان آموزان در نوشتن writing ضعف دارند. حتی افرادی که کاملاً مسلط به انگلیسی هستند نیز در رایتینگ مشکل دارند. writing یکی از مهمترین مهارت آزمون آیلتس می باشد. شما با شرکت در کلاس های فشرده writing می توانید نقاط ضعف خود را کمتر از 50 روز برطرف نمایید. به علاوه، تکنیک هایی به شما آموزش داده می شود که مهارت رایتینگ شما را 100% افزایش دهد. پکیج آموزش writing آیلتس در کنار کلاس های فشرده آموزشی به بهبود سطح رایتینگ شما کمک می کند.

مهارت های speaking, listening و reading به هم مرتبط اند و تقویت هرکدام باعث ارتقای دیگری می گردد. شما با گوش دادان به انواع پادکست ها، خبرها، خواندن روزنامه و حتی دیدن فیلم می توانید این مهارت ها را بهبود بخشید. همانطور که می دانید listening و reading در آزمون آیلتس به صورت تستی می باشند. بسیاری از افراد سطح زبان خوبی دارند ولی در تست زنی خوب عمل نمی کنند. تست زدن تنها به داشتن دانش بالا نیست، بلکه سرعت عمل و دانستن نکات لازم برای تست زدن نیاز است. ما به شما نکات طلایی آموزش می دهیم که چطور در مدت زمان مشخص، تست ها را به درستی پاسخ دهید. لازم به ذکر است این دو مهارت را می توانید با تهیه پکیج آموزش مهارت های listening آیلتس و پکیج آموزش مهارت های reading آیلتس ارتقاء دهید.

speaking آخرین مهارت در آزمون آیلتس می باشد. داشتن پارتنری که بتوانید با آن انگلیسی صحبت کنید، به ارتقاء شما کمک می کند. ما این امکان را برایتان فراهم نموده ایم. علاوه بر این، خواندن تاپیک ها (موضوعات) مهم آیلتس به شما در بهبود اسپیکینگ کمک می کند. با تهیه پکیج آموزش speaking می توانید به سرعت و در مدت زمان کوتاهی این مهارت را بهبود دهید.

جمع بندی

تیم آیلتس تیوترینگ افتخار دارد که کلیه خدمات آموزش زبان انگلیسی در 50 روز، را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تیم ما این اطمینان را به شما می دهد  بالاترین کیفیت آموزشی را در اختیارتان بگذارد چون تنها هدف ما جلب رضایت شما زبان آموزان عزیز می باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید